Friday 20 February 2015

#aimankelumut 2

Assalamualaikum! 

haaa, mcm biasalah! pembuka kata bagi salam. standardlah tu. ok dah, benda ni pun nk jadi isu aku nih, hahahah.. so apa story kali ni? padu semacam plak blog aku ni? mana taknya, bosan woi takde buat apa! hahahah na tanak buat sesi luah meludahkan kat blog aku nih! hahahah..

ok, let go to deep and deep! lol

nothing to serious, just make it chill and relax je ok. tibe mat saleh speaking british sgt! aicehhhh~ Hahahaha.. dah dah, melalut nih.. tk kemana kang! hahahaha..

takde story pon, cuma nk buat penutup fasal #aimankelumut yang kesudahannya perit dan pedih bagi aku.. hahahah bodoh! ayat acah mintak kaki campur tangan! (terajang dgn penampor, kau hado?) hihihihi.. cerita dia pendek jer, rindu bhai kat bdk dua org nih! hahahah.. mana tak nya, kau dah melepet dgn duorang nih 2 hari berturut, lps uh pisah mcm tu jer.. menyayat hati gila! hahahaha..




acah pisah yang terpaksa dan tak bole diterimalah, ermm mm lebih kurang ah! hahahaha.. tapi apakan daya, suratan ini harus diterima dan lalui kerna fitrah manusia yang pasti akan menggamit memori 18GB.. eh tibe gila! hahahaha.. ok dah! back to story line, ermm apa ek tadi? hahahah sakai bodoh! Hahahaha.. Haaa, psl rindu duorang nih. Ye ah tuh, betul ah! takde tipunya. tapikan, aku ni mmg jenis mcm ni agaknya.. hiks

memang ye ah, haritu masa trip ke Pinang Island pon sama juga, ke trip ke Krabi pon sama jugak! aiyooo~ perpisahan mmg tk boleh diterima, tapi mmg suratan takdir ntuk berpisah jua.. walaweehhhh! ayat cam patet! hahahaha.. easy to miss something that i cant move on. puih! *eh betul ke ek inggeris aku uh?* hahahah.. so, psl #aimankelumut pon lebih kurang gtuh ah kes dia.. hahahaha sadis siaa! 

tapi apa pon, semoga deme dua nih baik2 belaka dan sihat belaka kehendakNya.. Ameen! Yelaaa, gelagat dorang aku dok perati jer masa kat sana, just like aku citer sblom ni, aku nih banyak diam and dorang yang banyak cakap, so tiap perkara itu aku cuba sebati ntuk masuk, well dorang ngam sgt woi! tertinggal aku itu tk bermaksud aku lose, cuba gak ah layan.. hihihihi terpaksa ke? tak kot! Lalalalaaa.. 



tapi dorang adalah hint nk suh layan dorang mcm dok nyakat kata psl konsert A7X, Pinang Island etc.. well, wat donno jerlaa.. layan kan jugak, tapi kadang2.. hahahah sbb dorang tahu itu jer.. tapi itu pendapat akulah, bg diorang plak? ntah.. hahahaha see! aku citer psl dorang kot, hmmm betul ah tu ghindu kat deme dua! hahahaha.. ermm mm byk sgt gelak pon tk leh gk nih. ok dah!

now, itu je aku kesinambungan dan pengakhiran psl #aimankelumut , tiada apa cuma rindu sahaja dgn gelagat dorang. Heheheh.. Semoga Allah berkati semua! Ameen! :)


kalau ada typo ke gapo, maaf deh.. ambo dop sengaje! hiks

No comments:

Post a Comment