Tuesday 9 September 2014

Journey to the Pulau Pinang.

Assalamualaikum, hello!

tuh, intro acah2 cute. kononnye laaa! hahaahaha.. so, nak smbung lg citer smlm, tk habis lagi ngoi. Hehehehe.. mana tk nye, sembang biasa2 bole lah, nih nk tulis, lain ckit jadinya. Hihihihih..

lps dok sembang2 dgn Pjot, kitorang decide nk jln lagi at Night Market, yelaaa sbb tadi jln tk sempat beli apa2, sbb tk rasa nak beli. tuh, terus jalan dan berjalan sampai lah jmpe kdai brg nk d beli..

lps siap sume, tggu bus plak nak balik ke hotel. dlm perjalanan tuh, alhamdulillah semua okay. dan! sekali lagi lepak dulu sblom balik hotel. Walaupun penat tahap apa dah tuh, gagah jugak lepak. Yelaaa, bkn selalu dpt wat gni kan.

habis lepak sume, hmmm balik hotel dgn keadaan sgt letih, btw, since Pjot dh tahu aku penat sgt, die cuba cheer me up, yelaaa kang tgh2 jln nk ke hotel aku shutdown plak. Hahahaha tk memasal nk seret aku.

Sampai hotel jer, tuh terus amik gmbr bilik d kala mlm hari. Yelaa, baru makeup bilik katako. Hehehehe.. sekian2 dh selesai, terus mandi weh. tak tahan dgn bdn peluh bagai sume tuh. Akhirnya! Selesai ntuk satu hari tuh. Alhamdulillah.

so, thats the story. apa2 pun, sgt seronok dgn Pjot sbb dia tahu apa dia buat dan aku rasa dgn travel ni nmpk dia matang sikit dan aku akan rindu dgn perkara yg kitorang lalui. Percaya atau tidak, aku dah pon rindu.

tuntasnya, aku happy dan tk sabar nk buat lagi! Yeaayyyyy..

No comments:

Post a Comment