Wednesday 10 September 2014

Dunia Senang.

Hola!

tiada kata seindah bahasa, yes! Intro yg tk berapa berkesan sgt lah kot. Hahahahaa.. sejak ada apps blogger at phone, senang ckit lah nk update blog, kalau tk, malas tahap dewa kot nk bukak laptop bagai sume. Hihihihih..

apa apa pon, kenangan itu pasti ada cerotan tersendiri d mana setiap manusia melakar dgn warna warni, jadi terpulang juga kepada individu itu mahu menggunakan warna apa dan seterang mana sekali pun.

bukan mudah untuk lalui rintangan dan cabaran yg kini semakin 'menggila' dgn dunia kesenangan a.k.a. teknologi yg memudahkan insan drpd pelbagai aspek, bahkan perkara ini juga tidak dpt dinafikan lagi oleh org zaman dahulu kala.

tapi siapa perduli semua itu kerana selagi boleh senang, selagi tu boleh jimat masa dan sebagainya, itu adalah positif. bagaimana pula sebaliknya? negatif. yg mampu merosakkan insan dan iman yg sentiasa bertaqwa kpd Allah s.w.t., ntahlah.

bagi aku, semuanya terpulang kpd individu dlm mempertahankan diri drpd anasir negatif. Jaga diri, jaga iman dan ingat ibu bapa, inshaaAllah akan ingt Allah juga. tuh, celoteh tah ingat ke tidak. hahahhahha.. ayat serius jer dorh.

apa2 pon, terima kasih krn sudi baca. Sekian.

No comments:

Post a Comment