Monday 12 October 2015

Yang Pernah Hadir, kini dah pergi...

Assalamualaikum,

maaf diminta. 

eh tibe sangat lah nak minta maaf bagai sume ni. lol

well, today is Monday. which means my late brother, Mazwan bin Marwan dah pergi meninggalkan kami almost a month. dah sebulan wan kau pergi masa dan saat aku menaip blog ni. tapi, Alhamdulillah aku dah cukup dewasa untuk kenal erti REDHA dengan pemergian kau.

aku sedar, aku juga tahu.... dengan penulis di alam maya ini mungkin tidak memberi sebarang makna untuk aku merintih kesedihan, tapi dengan cara ini sahaja mungkin aku dapat ingat kau yang aku ada kawan mcm kau, aku ada sahabat mcm kau.. dan paling pedih aku dah anggap kau macam adikberadik aku sendiri. 

pedih, perit, sakit, apatah lagi luluh saat itu..

so, masa kesedihan aku meliputi dunia aku saat kau pergi, ada beberapa insan lain juga bersedih dgn pemergian kau.. 





dah lah masa aku melawat kau buat kali terakhir, aku tak sempat solat jenazah untuk kau... ya Rabbi paling aku sedih. semoga Allah merahmati kau. Ameen





penad menangis, penat. tapi aku redha selepas itu. Alhamdulillah...

well wan, semoga kau tenang disana dan inshaaAllah kita akan berjumpa disana.. Ameen





No comments:

Post a Comment